RETOUREN

Bij M∙A∙C Cosmetics Online staat uw tevredenheid absoluut voorop. Als u om welke reden dan ook niet helemaal tevreden bent met de producten die zijn gekocht bij M∙A∙C Cosmetics Online, kunt u het ongebruikte gedeelte terugzenden voor een ruil of restitutie (we betalen zelfs de verzendkosten van het retourneren).

Gratis verzending & retourneren

U kunt de producten per post retourneren en gebruik maken van gratis verzending op uw retourzending. Voor het terugsturen per post, volg de vier eenvoudige stappen hieronder:

1. CALL US 0800 70483

Verpak de artikelen voorzichtig in de originele doos en voeg de ingevulde factuur toe.

2. PRINT HET

Verwijder alle etiketten op de doos, met uitzondering van het zwart-wit diamantlabel.

3. VERPAK HET

Verzegel de doos en bevestig het franco retourlabel aan de buitenkant. If the return label is missing, please call us at 0800 70483 or contact us via E-MAIL.

4. VERZEND HET

Breng het pakket naar een UPS-locatie of verzoek UPS om het pakket af te halen via 078-250-877 (onderhevig aan UPS-kosten) of via https://wwwapps.ups.com/pickup/schedule.

Veelgestelde vragen over retourneren/ruilen

Hoe lang duurt het voordat ik een terugbetaling ontvang voor mijn geretourneerde artikelen?
Na ontvangst worden de retourzendingen binnen 7 tot 10 werkdagen verwerkt. Hoelang het duurt om de terugbetaling terug te storten op uw rekening varieert en hangt af van de bank die u heeft gebruikt. Neem contact op met de bank in kwestie voor meer informatie.

Wanneer ik een item ruil, zie ik twee transacties op mijn creditcard. Kunt u dat uitleggen?
Wanneer er een retour is aangevraagd, wordt deze voltooid in twee stappen:
1) Er wordt een krediet gegeven voor de geretourneerde artikelen.
2) Een nieuwe bestelling wordt verwerkt voor de geruilde artikelen.
Er worden twee transacties geplaatst op uw rekening; een terugbetaling voor het geretourneerde product en de kosten voor het aangevraagde ruilproduct. Houd er rekening mee dat de betaling voor het geruilde product goedgekeurd moet worden. Zodra de betaling is geautoriseerd, wordt deze meteen op uw account verwerkt. Hoewel zowel de terugbetalingstransactie als de betalingstransactie voor de ruil tegelijk plaatsvinden, kan het langer duren voordat het terug te betalen bedrag op uw rekening wordt bijgeschreven. Dit hangt af van de verwerkingstermijn van de bank.

Ik heb PayPal gebruikt om mijn aankoop te doen. Kan ik mijn bestelling ruilen?
Ja. Als u een product wilt ruilen, neem dan telefonisch contact op zodat wij u een aantal opties geven. Vanwege de manier waarop PayPal is gestructureerd, kunnen we ruilingen niet rechtstreeks met uw PayPal-account verwerken. 

Ik bestelde/ontving het verkeerde product. Kan ik het terugsturen?
If your online order is not as expected, please contact us at 0800 70483 for assistance.

Mijn product is beschadigd. Wat moet ik doen?
If you received damaged merchandise, please retain the box, packaging and all contents and contact us as soon as possible at 0800 70483 for assistance.

Ik wil graag een cadeau retourneren maar ik wil niet dat degene die het heeft gegeven dit te weten komt. Kunt u me helpen?
Als u een product dat u cadeau heeft gekregen wilt retourneren of ruilen, vink dan het vakje op de achterkant van de factuur aan en voeg het toe aan het retourpakket. Zet ook uw telefoonnummer op de factuur. Zodra we het retourpakket hebben ontvangen, nemen we telefonisch contact met u op om ervoor te zorgen dat de retourzending correct wordt verwerkt.

Kan ik een product terugsturen of ruilen dat is gekocht bij een M∙A∙C Cosmetics winkel of in mijn lokale warenhuis?
Bij M∙A∙C Cosmetics Online kunnen wij alleen producten retourneren en ruilen die op onze website zijn gekocht. Producten die zijn gekocht bij een M∙A∙C winkel of bij een lokale M∙A∙C counter dienen te worden geretourneerd op de plaats van aankoop. If this is not possible, please call our Consumer Communications team at 0800 70483 for assistance.

Kan ik een product dat is gekocht bij M∙A∙C Cosmetics Online retourneren of ruilen bij de counter in mijn lokale warenhuis ?
Bij M∙A∙C Cosmetics Online kunnen wij alleen retourzendingen per post accepteren. Producten die online zijn gekocht, kunnen niet geretourneerd of geruild worden in een M∙A∙C winkel, warenhuis of luchthavenwinkel.

Beschadigde producten
Als uw bestelling aankomt, controleer dan alstublieft de doos op eventuele schade die tijdens verzending is ontstaan. It is normal for the shipping carton to show some wear, however if damage occurred to the item(s) in your shipment, please retain the box, the packing materials and items inside and contact us as soon as possible at 0800 70483.